اوس،خضوع و تواضع

اوس مجموعه ای از معانی را مثل سلام , خداحافظ , بله , متشکرم , خوب , تواضع , خضوع و معذرت  را نیز در بر می گیرد. تمام اعضای بزرگ کاراته معنای عمیق قدرت ((اوس)) را می فهمند.

 

از اولین معرفی هنرجو به استاد کاراته , یاد می گیریم که ((اوس)) به معنای حفظ و نگهداری , اصرار و غیره است. همان مهارتهای زندگی که ما باید با تمام درگیری های روزمره با آن مواجه شویم. در کاراته هم مثل زندگی برای هر چیز ریتم و علتی وجود دارد. حتی ساده ترین تمرینات گرم کردن بدن هم دارای معنا هستند. مثلاً چرخاندن مچ دست به کمک حرکت گردشی حقیقتاً تمرین بلوکه کردن مچ دست است.

 

به دلیل دروس مهم در طول زندگی و درگیری های کاراته است که ما به تمرین , یادگیری مهارت های بی نهایت ادامه می دهیم. هیچگاه نمی توان گفت که ما تمام چیزها را در مورد کاراته یاد گرفته ایم.

عیناً همین موارد در زندگی شخصی همه ما وجود دارد و باعث منافع زیادی در زندگی می شوند. تمرینات فیزیکی و ذهنی کاراته شامل حفظ و نگهداری , نظم و ترتیب , مسئولیت پذیری , احترام , پیش بینی , قدرت , تحمل , نیرو و توان , علاقه وروح   می باشد. ما در زندگی خود تمام این موارد را به همراه بسیاری از چیزهای دیگر تجربه کرده و به دست می آوریم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...