چند تذکّر

كلمه توحيد از هر كلمه اي بالاتر است ( لا اله الا الله ) ، توحيد ذكر خفي است چون در عين اداي آن نيازي به جنباندن لبها نيست .

        بهترين دعا استغفار است رسو ل خدا فرمودند : سزاوار است براي انسان كه مجالسي باشد كه در آن خلوت كند و گناهانش را ياد آورد پس از آنها استغفار كند .

     حضرت رسول فرمودند چهار چيز در هر كس باشد اهل بهشت است كسيكه او را شهادت لااله الاالله (از شرك و كفر) نگه دارد و كسيكه هر گاه خدا به او نعمتي دهد بگويد الحمدلله و كسيكه هر گاه به گناهي برخورد بگويد استغفرالله و كسيكه هر گاه مسيبتي به او رسد گويد انالله و انا اليه راجعون .

   صلوات سبب نورانيت قبر است در دعوات راوندي نوشته كه رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود بر من بسيار صلوات بفرستيد زيرا صلوات بر من نور است در قبر و نور است در صرات و نور است در بهشت مونس قبر است .

      شبانه روز 24 ساعت است خداوند پنج نماز را در پنج ساعت فرض نموده و باقي ماند 19 ساعت و بسم الله الرحمن الرحيم نوزده حرف  است و گفتن آن كفاره غفلت از ذكر است . بهترين ذكري كه در تمام حالات گفته مي شود  و به اسم اعظم الهي از سياهي چشم به سفيدي آن نزديك تر است بسم الله الرحمن الرحيم است و گفتن آن مفتاح سعادت و خيرات و باعث نجات از عذاب دنيا و آخرت است .

منبع:http://karatezarei.blogfa.com

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...